Duron 1,2 jak go pobudzićdo życia?

Autor: Marcin <marcinsz08_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 11:54:17 MET

Witam
Ostatnio przebudowałem troche swojego kompa bostalem w spadku troszkę części.
Procek to 1,2 gb płyta ECS K7s5+ grafika matrox g200. Problem jest następujący
po zmontowaniu kompa i odpaleniu wszystko było ok ale po zainstalowaniu systemu
i restarcie komp się już nie odpalił. Próbowałem chyba wszystkiego o czym
przeczytałem w dotychczasowych postach. Płyta jest chyba ok bo włożyłem do niej
inny procek 700mhz i działalo ok, wymieniłem zasialcz i na duronie 1,2 komp sie
odpalił dwa razy, za drugim razem wszedłem do biosu i nastapił zawias, po
restarcie brak reakcji, diody się świecą wiatraki się kręcą i wszystko.
Zmieniałem RAM grafę i nic, komp milczy. Żadnych sygnałów z brzęczka. Miałem
kiedyś coś podobnego i wyczytałem że można odpalić takiego procka na niższym
napięciu czyli krótko mówiąc przetaktować go w dół i coś takiego może go
obudzić. Zrobiłem taki manewr z athlonem 2ghz, przetaktowałem go na 1,2 i
sięprzebudził, potem powrót na 2ghz i do tej pory działa bez zarzutu. niestety
nie mam teraz dościa do płyty która obsłuży tego durona 1.2 a ta ECS nie ma
możliwości przetaktowania gdyż wszystkie obcje przetaktowania są zablokowane.
Wydaje mi sięże procek może być sprawny tylko trzeba dać mu kopa żeby się
przebudził. W związku z tym putanie jak to zrobić. Acha jeszcze jeden szczegół.
Kiedy pierwszy raz odpaliłem kompa po zmontowaniu temperaturka procka wynosiła
55 stopni i spadała stopniowo do ok 40 (radiator i wiatrak mają zgodnie z
instrukcją wystarczyć dla procków 2,5 gb, użyłem oczywiście też pasty).
Dzięki za wszystkie pomysły
Pozdrawiam