Re: spory problem z komputerem

Autor: gra_zyna <gra_zyna_at_o2.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 07:41:17 MET

> Przy montażu dysku coś się popsuło albo poluzowało - jesli masz możliwość
> to odpal jakiś system LiveCD np Mandrakemove, slax , knoppix , czy
> windowsPE, jeśli też się wysypie to znaczy że coś zepsułaś

Właśnie tak myślę że coś nie styka skoro raz działa, a raz nie, zastanawia
mnie tylko fakt że na początku musi się jakby rozgrzać.

> Acha najpierw odpal bez dysków ! Póżniej z 40 następnie tylko z 160.

Różne dyski były sprawdzane i zawsze to samo

> Podociskaj wszystkie elementy kompa.

Zrobione i nic

> Uszkodzona tasma do dysku ? Są bardzo wrażliwe.

To muszę sprawdzić, pamietam że trochę ją pogniotłam

> Przetestuj RAM - memtest
>
> Jeśli to nic nie wykarze to format C: i nowa instalka systemu. Jak
instalka
> się wysypie to stawiam na ..... niewytłumaczalne zjawisko losowe :-)))
>
> Napisz jak postępy

Postepów brak jedynie w nocy udało sie pomyślnie upgrade'ować BIOSA ale już
przy instalacji Windowsa znowu blue screen