Re: HIS Excalibur 9550 czy 9600

Autor: daroc <darocJEDEN_at_oDWA.PE-EL>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 00:17:52 MET

Dnia Sun, 02 Jan 2005 21:48:35 +0100, Michal <fred4u@wywalto.wp.pl> napisaB:

> Nie chcąc nic kręcić - 9550xt 445/580 oferuje najlepszy stosunek
> możliwości do ceny.

Chciałbym też zwrócić uwagę na taktowanie rdzenia, które w najdroższej wersji jest nieco niższe...
1. 432/555 - 395 zł
2. 445/580 - 405 zł
3. 400/595 - 430 zł
Nie szkodzi to wydajności?

PS. Napoczątku brałem pod uwagę tańszą kartę - Radeona Gigabyte-a lub Sapphire 9550. Kosztowałby mnie około 280
zł... i nie wiem, czy nie lepiej by było kupić właśnie tę kartę. Gdzie byłby lepszy stosunek jakości do ceny?
(Co z możliwościami O/C?)
Czy nie lepiej te zaoszczędzone pieniąchy ew. włożyć w procka albo coś innego? (Planuję Bartona 2500+ lub ew.
Semprona 2800+ jakbym nie dostał.)

--
daroc