Re: NVidia vs. Ati

Autor: Michal <fred4u_at_wywalto.wp.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 21:59:26 MET

Witam,

> Ale masz chyba jakas inna niz gecube ? Bo własnie gecube jest na pamieciach
> bga i tez doskonale sie kreci nawet ponad 600 Mhz a wydajnosciowo...no
> wychodzi najlepiej w stosunku do ceny :-)
Oczywiście że mam gecube'a :) na pamięciach BGA.. jednak albo RVki w
gecubach pochodzą z odsiewu, albo karta ma słabszy tor zasilania - o ile
pamięci można na niej sporo podkręcić, o tyle mało który 9550xt podnosi
rdzeń ponad 500MHz, co z kolei nie jest rzadkością dla 9600pro.
Dodatkowo, porównując szalenie zawyżone ceny za 9550xt i stosunkowo
niskie 9600pro sapphire/gb dla mnie odpowiedź jest oczywista (vide:
cennik esc.pl, gecube do 430zł zależnie od wersji a gb9600pro 430zł).
Oczywiście trzeba uważać na sapphire'owskiego "advantage'a" który jest
po prostu marketingowym ścier*em z kiepskimi pamięciami.

Pozdr.,
Michał