Wypala R, nie wypala RW

Autor: semp <semp_REMOVE_THIS__at_semp.prv.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 20:16:09 MET

Witam grupowiczów,
mam dosyć dziwny problem z nagrywaniem płyt CD. Używam nagrywarki CD-RW
Teac sprzed ponad 2 lat. Mam w komputerze dwa dyski twarde, na jednym
jest Windows 98, a na drugim Windows Xp. Pod 98 wszystko działa bez
najmniejszych problemów, natomiast pod XP nagrywarka wypala tylko i
wyłącznie płyty CD-R, a z RW sobie nie radzi. Jakie są objawy? Wkładam do
napędu płytkę RW, odpalam Nero, przygotowuję pliki do nagrania i klikam
na wypalanie. W tym momencie wyskakuje mi komunikat, że ta płytka nie
nadaje się do zapisu i żebym spróbował nagrać na innej. Jednak z każdą RW
jest tak samo. Czym może być to spowodowane? Przypominam, że pod 98
wszystko działa idealnie.

Update:
Podłączyłem pod XP zewnętrzną nagrywarkę CD-RW Plextora. Udało mi się
nagrać płytę RW, jednak jest nieczytelna. Lista plików jest widoczna,
jednak nie mogę ich uruchomić ani przerzucic na dysk. Pojawia się
komunikat o błędzie odczytu CVC. Cóż mogę zrobić?

pozdrowienia
k.