Re: restart - system czy pozasystemowy blad?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 20:13:43 MET

Mam podobny problem i walczę z nim juz miesiąc. restarty są nieregularne.
trudno je wywołać na zawołanbie więc trudno złapać przyczynę. Wymieniłem
nawet płytę (dzięki ProLine!) i nic to nie dało. Zmieniłem grafikę to samo.
Powywalałem wszysto co nie jest niezbędne bez zmian. Dodatkowe chłodzenie
grafiki/mostka bez zmian. Pamięć testowana MemTestem i nic. Na poprzedniej
płycie wszystko hulało...
Aby wykryć taki problem trzeba mieć w praktyce drugi podobny komp i po kolei
wszystko sprawdzać. Ale może się okazać, że komp nie działa w pewnej
okreslonej konfiguracji a w innej działa i wtedy dupa chyba. Ja mam już dość
w każdym bądź razie. Wymieniłem płytę aby mieć stabilność i dupa. Podkręcona
płyta działała lepiej niż płyta na ustawieniach standardowych. Ehhh to chyba
ostatnia płyta Asusa u mnie ;-(

--
[ Mariusz: Asus P4P800E Deluxe P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 512 DDR400 NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]