Re: dysk twardy

Autor: Flagellum Dei <trap_at_for.spam>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 18:46:50 MET

On Sun, 2 Jan 2005 18:38:26 +0100, "Zbychu" <grupy.dyskusyjne@wp.pl>
wrote:

>Czy można bezpiecznie kupić dysk twardy przez interten?

Ja kupowalem na allegro. Wszystko zalezy od tego, jak sprzedajacy
zabezpieczy presylke - ja z tym problemu nie mialem. Zreszta dyski w
stanie spoczynku to dosc odporne ustroistwa.

>Chodzi mi głównie
>o transport bo sklep wg mnie jest OK: sklep WGK.

Plyte glowna na gwarancji wymieniali mi tam przez prawie dwa miesiace.
Nie dosc, ze maja troche drozej niz inni, to ich serwis to kompletna
porazka.

--
Flagellum Dei /Hans nur für alte Kameraden/
flagellum.dei(at)wp.pl