Re: Dziwne zachowanie matrycy laptopa

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 18:09:38 MET

Rumiak wrote:
> Ja mam xh635 to jest w takiej budzie jak XE3,
> Sprobuj, moze uda ci sie dostac w okolice zawiasow (widzialem kiedys tutaj
> linki do serwisowych instrukcji dla roznych HP), wlacz potem sprzeta i
> sprobuj pomieszac tym kabelkiem.
> U mnie okazalo sie ze 2 byly zerwane, dwa juz z obdarta izolacja a pozostale
> 2 byly OK - ale wszystko bylo w jednej "skretce" wiec czasami jeszcze lapal
> styk i obraz pojawial sie.
>
> pzdr i oby to bylo to,
> maciek

W tym ZT1000 dzieje sie tak od czasu do czasu. Aktualnie dziala, a
poniewaz nie jest to jakis krytycznie niezbedny komputer, czekam az
znowu wysiadzie, bo w takim stanie latwiej diagnozowac usterke ;-)

Co do manuali serwisowych HP/Compaq - do niektorych modeli sa na ich
stronie (moze do wszystkich? - nie sprawdzalem, bo nie potrzebowalem).
Dzieki za odpowiedz, pozdrawiam

WL