Re: Dziwne zachowanie matrycy laptopa

Autor: Rumiak <rumiakNIESPRAWDZAM_at_gazeta.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 15:14:37 MET

Użytkownik "Wieslaw Lubas" <vieniu@math.put.poznan.pl> napisał w wiadomości
news:cr8s1b$hfi$2@opal.icpnet.pl...

> W jakim HP? Bu mam podobny problem z ZT-1000 i tez podejrzewam druciki ;-)
>
> WL

Ja mam xh635 to jest w takiej budzie jak XE3,
Sprobuj, moze uda ci sie dostac w okolice zawiasow (widzialem kiedys tutaj
linki do serwisowych instrukcji dla roznych HP), wlacz potem sprzeta i
sprobuj pomieszac tym kabelkiem.
U mnie okazalo sie ze 2 byly zerwane, dwa juz z obdarta izolacja a pozostale
2 byly OK - ale wszystko bylo w jednej "skretce" wiec czasami jeszcze lapal
styk i obraz pojawial sie.

pzdr i oby to bylo to,
maciek