Re: Jaki ASrock i chlodzenie do semprona?

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 15:42:04 MET

Kubaz wrote:
> Witam, chce wymienic sprzet na Asrocka i Semprona 2200+
> I mam 2 pytania:
>
> 1. ASROCK K7S41GX - ma zintegrowana grafike, kosztuje na allegro nowa 150 zl
> Mam teraz Rive 32 mb, model 64 pro no i nie wiem, czy to bedzie lepsza
> grafika - tamta ma co prawda 64 mb ale roznie sie slyszy o zintegrowanych
> grafikach... ale z drugiej strony - drozsza o 20 zl jest od plyt
> pozbawionych grafiki a zawsze mozna kupic inna grafike jak bedzie cos nie
> tak... Co polecacie?

Zainteresuj się K7Upgrade-880, albo jakimś Gigabyte na nForce - najtańszy
poniżej 200zł. Zintegrowana grafika z K7S41GX będzie lepsza od TNT2 M64, co
nie zmienia faktu, że będzie do d... Wybierz płytę bez grafy i jakiegoś
Radeona 9550.

> 2. Tego semprona bede chcial troche podkrecic, czy takie smiglo bedzie dobre
> do tego i na ile bede mogl podkrecic?
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=38509438 A moze wystarczy
> chlodzenie dodane do procka (w wersji BOX)?

Nie wiem jak Sempron 2200+, ale 2300+ chodzi na szynie 200MHz bez problemu
(zegar 1900MHz), bez podnoszenia napięcia, cooler CoolerMaster Aero 7 Lite,
obroty skręcone do połowy maksymalnych - a procek chłodny. Nie znam coolerów
boxowych, ale ten Arctic powinien być z naddatkiem wystarczający nawet do
dalszego podkręcania.

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH