Jaki ASrock i chlodzenie do semprona?

Autor: Kubaz <kuba-z_at_wywalto-tlen.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 14:12:34 MET

Witam, chce wymienic sprzet na Asrocka i Semprona 2200+
I mam 2 pytania:

1. ASROCK K7S41GX - ma zintegrowana grafike, kosztuje na allegro nowa 150 zl
Mam teraz Rive 32 mb, model 64 pro no i nie wiem, czy to bedzie lepsza
grafika - tamta ma co prawda 64 mb ale roznie sie slyszy o zintegrowanych
grafikach... ale z drugiej strony - drozsza o 20 zl jest od plyt
pozbawionych grafiki a zawsze mozna kupic inna grafike jak bedzie cos nie
tak... Co polecacie?

2. Tego semprona bede chcial troche podkrecic, czy takie smiglo bedzie dobre
do tego i na ile bede mogl podkrecic?
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=38509438 A moze wystarczy
chlodzenie dodane do procka (w wersji BOX)?

--
Kubaz
P.S. Wszystko tanie bo malo pieniedzy mam na to:)