Re: Plyta pod Semprona

Autor: WindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 14:25:17 MET

Towarzysz(ka) Lukasz Stanczak podzielił(a) się z nami takim oto
spostrzeżeniem:

> Jako student informatyki uzywam komputera do
> programowania, zabaw z bazami danych (zazwyczaj
> MSSQL Server), musi na tym komputerze pojsc pare pamieciozernych programow
> jednoczesnie (VS.NET), jakies serwery (apache, jboss), no i ani q3, ani
> starcraft nie moga sie przycinac :).

Jako, że jesteś studentem to zakładam, iż z gotówka to róznie bywa.
Dlatego skłaniałbym sie w stronę ECS KT600-A, N2U400-A lub Gigabyte
GA-7NF-RZ (nForce2 SPP) W miare dobre płytki za rozsądna cene. Niedawno
temu sam szukałem czegoś podobnego, i trochę drażni mnie to, że dziś
tyle zeczy na nich jest zintegrowane (LAN, dźwiek, grafika, i Bóg wie co
jeszcze ;/ ), ale taki "samych" tylko p. glównych bez fajerwerków to nie
robią.

> Pozdrawiam Lukasz

Ja równiez. Trzym sie