Re: Co tak wolno ? ARCTIC COOLING COPPER SILENT 2 TC Rev 2

Autor: maest <wa_at_wawawa.gov>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 14:06:43 MET

> O pomiar. Prawdopodobnie jest to wynik podzielony przez 2. Albo
> dzielnik źle ustawiony albo co innego. Nieraz obserwowałem na
> speedfanie dzikie skoki obrotów o 100%, HGW dlaczego.

nie sądzę; poprzednio przy tej samej konfiguracji, działał inny
wentylatorek ze stałą ilością obrotów; ilość rpm podawanych przez
producenta i przez płytę główną, pokrywały się;
zresztą wentylatorek kręcił się około 5000 rpm - nie wyobrażam sobie, że ta
liczba mogła by powstać przez podzielenie przez 2 :)
przypuszczam, że copper silent ma niższy próg obrotów niż deklarowany przez
producenta (albo ja mam jakiś dziwny egzemplarz);

pozdrawiam