Re: Co tak wolno ? ARCTIC COOLING COPPER SILENT 2 TC Rev 2

Autor: JeRRy <jerry_at_satkabel.com.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 10:45:41 MET

> Bardzo możliwe że radiator źle z procesorem się styka ->

Ale aż tak ?

>jak radiator się nie nagrzewa i wentyl wolno kręci.

No... to logiczne, ale moja płyta te jego obrotu odczytuje
na starcie jako... 0! Obudowa otwarta, start kompa
i BIOS mi tarabani o awarii wentyla! Fizycznie kręci się.
Dla oka nawet anemicznie, ale... się kreci.

Mijaja jednak 3 minuty proc się podgrzewa o kilka stopni
i przestaje tarabanić bios. Plyta pokazuje 52-55' i wentyl
z 800 wchodzi na 1300.

I tutaj oczywiście konkluzja, ze GygaByte faktycznie
(najprawdopodobniej) MASAKRYCZNIE przekłamuje odczyty
(moim zdaniem o 10' w góre). I wygląda ze te 800 obr. to start
proca i jakies rzeczywiste 38-39'C.

To co pokazuje jako stres pod prime 60', to zaledwie
prawdziwe 50'... ale moge się mylić.

Nie zmienia to jednak faktu, że to jakieś nieporozumienie!
Wentylator który powoduje larum biosu przy starcie.
Jakies wariactwo!

No...chyba ze przy prawdziwej ekstremie.
Prawdziwe 80' moze zmusza go do maksa.
Sam juz nie wiem.

pozdrawiam
JeRRy