Re: Winfast TV 2000 XP Expert - wykryte i rozwiązane problemy, błędy, konfiguracja, itp.

Autor: VB <not_at_provid.ed>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 13:44:11 MET

Dnia 2-1-2005 o godzinie 9:30, ViViD napisal(a):

[ciach wszystko]

A ja sie podepne i zapytam o inna rzecz - czy u was takze wystepuje
denerwujacy problem pojawiania sie co jakis czas kursora w trybie
fullscreen? Probowalem roznych wersji sterownikow, tak na dobra sprawe
to nigdy wiekszej roznicy w dzialaniu nie zauwaylem, jednak problem
nadal wystepuje. Nie wiem czy to wina karty/jej sterownikow czy
jakiegos innego elementu mojego systemu.

--
pozdrawiam
Pawel