Re: Winfast TV 2000 XP Expert - wykryte i rozwiązane problemy, błędy, konfiguracja, itp.

Autor: ViViD <vividi[nospam>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 13:43:02 MET

Użyszkodnik "Tomcio" <tom_ful@wp.pl> naciapał(a):

> Moze przyczyna jest kablowka ? :)

hmmm... Niby taka najmniej podejrzana rzecz, a jednak! Własnie sprawdziłem
sygnał z TV-Stereo - nagrało MONO :(
Na początku do głowy mi nie przyszedł ten fakt, gdyż wcześniej było OK
(stereo). Ostatnio widocznie musieli coś pochrzanić i mam sygnał mono ...
ech a ja tu sie męczę niepotrzebnie.
Dzięki wielkie :)
Mam nadzieję, że w niedługim czasie to poprawią.

--
Pozdrawiam
Marcin (ViViD)