Jaki konfig wybrac?

Autor: Bleff <kico79NOSPAM_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 11:35:56 MET

Witam

Na początek życze Wszystkim uzytkownikom grupy wszystkiego Najlepszego w
Nowym Roku!!!!

Mam taki dylemacik, z Nowym Rokiem zestawiam tanim kosztem nowy sprzecik i
nie za bardzo wiem co wybrac.... otóz chodzą mi po głowie takie
konfiguracje:

Sempron 2400 + płyta ABIT KV7 KT600 lub ASUS A7 V600 lub inna.....

lub

Celeron 2400 D320 + płyta Gigabyte i848PG lub inna......

generalnie koszt tych konfiguracji jest zblizony i oscyluje wokół 550zl i
taki tez chciałbym zachować a nawet chciałbym zejść niżej jesli by to było
mozliwe i np płytkę główną dać z niższej półki np Asrock jakiś czy tańszy
Gigabyte czy Asus....
Z prockiem też nie bardzo wiem na co sie tutaj zdecydowac chociaż jestem
bardziej skierowany ku Intelowi..... Poradźcie co wybrać, moze sami cos
zasugerujecie bo juz sam nie wiem... testy testami wiadomo jak z nimi jest a
opinie użytkowników i obiektywnych osób a nie sprzedawców to inna rzecz....
Będę wdzięczny za pomoc i sugestie..

Pozdrawiam