Re: Problem z dużym Dyskiem

Autor: J-23 <baczekl_at_interia.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 01:32:58 MET

Użytkownik "J-23" <baczekl@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cr7eru$acg$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

Niestety ten program tez mi tego nie chce podzielić co prawda widziec całą
 wielkosc dysku lecz nie mozna na tym utworzyc partycji

 Macie jeszcze jakies sugestie

ps. chlopaki a moze ten dysk nie chce dzialac prawidłowo gdyż jest ustawiony
na Slave a nie na Master (chidzi mi o prawidlowa prace po zrobienu partycji
Disk Manager)

 Pozdrawiam
 J-23