Re: Duron 1800 czy Sempron 2200+

Autor: Marcin G <marcin_at_pocztex2.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 01:29:55 MET

Użytkownik "Andrea" <andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
napisał w wiadomości news:cr64bv$o7j$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Marcin G wrote:
> [ciach]

Semrona

> Mój Sempron kręci się na ok 2350MHz. A przy okazji, to twój Duron się dość
> wyraźnie przegrzewa - nawet biorąc pod uwagę, że są to zapewne odczyty z
> diody termicznej a nie czujnika na płycie... Pomyśl o lepszym chłodzeniu.

Odczyty są z systemu Anti Burn Shield II, które są o ok 10 st. wyższe od
tych z diody termicznej. (Płyta Soltek SL-FRN2-L na nForce 2 Ultra)
Chłodzenie to Spire Whisperrock 4 + srebrna pasta. Ten cooler przeznaczony
jest wg. producenta do max 2200MHz więc temperatura jest w normie - po 8h
Prime 95 Torture Test 75st.C