Re: Problem z dużym Dyskiem

Autor: J-23 <baczekl_at_interia.pl>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 20:00:29 MET

news:8ok6rc.uc5.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "J-23" <baczekl@interia.pl> napisał w wiadomości

> Bo musisz wcześniej załadować tego managera do pamięci, a bootując
> komputer z płytki CD - nie ma na to szans.
>
> Tak BTW - odradzam Ci gorąco zabawę tym managerem, będziesz miał z tego
> później tylko same kłopoty. O wiele bezpieczniej jest po prostu założyć
> partycję pod system o wielkości max 8 GB -która na pewno będzie widziana
> z poziomu DOS-a - a resztę dysku spartycjonować spod działającego
> systemu, np. programikiem SwissKnife.
> --
> M. [MVP] "Use Google, stupid!"
> [...]

Cześć ja bootuje CD Rom z dyskiedki gdyz jest to stary komp i bootowania w
biosie jeszcze nie posiada a po za tym robie to dopiero po pokazaniu sie
niebieskiej planszy z OnTracka Managera takze nie wiem co z tym jest nie tak
mam prosbe jesli moze ktos to niech mi podesle linik do tego SwissKnife bo
szukalem przez google lecz nie moge znaleść znalazłem tylko Clipboard
Swiss-Knife ale to nie jest to

Dzięki

Pozdrawiam
J-23