Re: Problem z dużym Dyskiem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 17:56:11 MET

Użytkownik "J-23" <baczekl@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cr6k7p$ndd$1@nemesis.news.tpi.pl
> Użytkownik "WindowsMen" <kuri@op.pl> napisał w wiadomości

> OK Niech bedzie ze nie formatuje ,Tylko powiedzcie mi czemu Windows
> nie widzi tej partycji pomimo tego że ona jest z formatowana

Bo musisz wcześniej załadować tego managera do pamięci, a bootując
komputer z płytki CD - nie ma na to szans.

Tak BTW - odradzam Ci gorąco zabawę tym managerem, będziesz miał z tego
później tylko same kłopoty. O wiele bezpieczniej jest po prostu założyć
partycję pod system o wielkości max 8 GB -która na pewno będzie widziana
z poziomu DOS-a - a resztę dysku spartycjonować spod działającego
systemu, np. programikiem SwissKnife.

/odpowiadając zmień px na pl/