Nagrywarka DVD

Autor: Jo Joro <arek.sochala_at_neostrada-CUT-NOSPAM-.pl>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 12:01:21 MET

Wiem, ze ten temat przewija się co jakiś czas na grupie, ale czytając
archiwum nie do końca mogłem zdecydować sie na wybór konkretnego modelu
nagrywarki DVD DL.
Czego oczekuję:
1. Dobrej jakości nagrywania - chciałbym aby moja kolekcja seriali TV
'dobrze się czuła' przez dłuższy czas :)
2. Będę nagrywał w 80% dane Video.
3. Bedę przenosił spore ilości danych na nośnikach dvdrw (kopie zapasowe
dysków itp)
4. Nagrywarka powinna pracować jak najciszej,
5. ma umożliwiać bootowanie komputera
6. Jakość kopiowania cdaudiao nie ma dla mnie znaczenia
7. Miło by było gdyby nagrywarka radziła sobie z popularnymi
   zabezpieczeniami gier, ale nie jest to jakiś ogromny priorytet.

Możecie polecić mi coś konkretnego? Myślałem o Pionieerze 108d. Niestety
nie stać mnie na plextora za 650PLN, a na zakup mogę przeznaczyć
~360PLN (może być z allegro).

Pozdrawiam
        Arek