Sens wymiany - porada - informacja

Autor: <Luk_at_s>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 11:45:22 MET

Witam wszystkich w Nowy Roku.

1. Przymierzam się do wymiany płyty głównej Asus P4P800 z procesorem Pentium
4 2.4C Ghz i karty graficznej HIS Radeon 9800 Pro ICE-Q
na zestaw ASUS P5GDC Deluxe (bo ma możliwość włożenia pamięci DDR 400 a mam
1GB ramu Hyper Kingston) + Procesor Intel Pentium 4 530 (LGA775) 3.00E GHz
HT (Prescott) BOX (wiatrak zalman 700b-CU) i karta graficzna Asus 6600GT
(calość upgradu będzie mnie kosztować ok 800-900 zł) i mam pytanie czy jest
to w miarę opłacalne ?
2. Jak Karta graficzna Asus 6600GT ma się do Radeona 9800Pro - chodzi o
wydajność. Gram tylko w rozdzielczości 1280x1024 i najlepiej z AAx2 i AFx4.
3. Jak obecnie generacja kart z NVIDII ma się do ATI jeśli chodzi o jakość
generowanego obrazu i efektów ? Bo nie ukrywam że od paru lat kupowałem ATI
głównie na jakość obrazu choć wiem, że musiałem zapłacić więcej ale warto
było bo widziałem różnice w jakości na korzyść ATI. Jak to teraz wygląda, bo
najlepiej to kupiłbym ATI Radeon X800 PRO ale upgrade trochę drogo by mnie
kosztował.

4. Czy nowe procesory które nie długo sie pojawią u intela mam na myśłi
seria 6xx będą pasowały na podstawkę LGA ? Z tego co wiem to maja mieć
lepsze zarządzanie poborem prądu tak jak w notebookach Intel Step (czy
jakość tak)

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź
Łukasz