Re: Dual Channel

Autor: Roberto <rpnews_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 18:09:05 MET

> Tak. Przecież pamięci DDR400 chodzą właśnie
> na magistrali 200MHz, więc w czym problem ?

Nie ma problemu, po prostu sie upewniam, a ty moglbys byc troche
bardziej wyrozumialy dla niezorientowanego w temacie ;-)

> W przypadku P4 z HT i AMD64 jak najbardziej, ponieważ przepustowość
> CPU-RAM tych właśnie CPU wynosi 6.4GB/s, a transfer pojedyńczego
> modułu DDR400 to 3.2GB/s, dual jest w tym przypadku jak najbardziej
wskazany.
> Co innego w przypadku Athlona XP, gdzie przepustowość CPU-RAM wynosi
3.2GB/s
> a tyle to potrafi zapewnić pojedyńczy moduł pamięci DDR400.

To prawda, specyfikacje mowia o 6.4GB/s ale jednoczesnie o obslugiwaniu
pamieci
up to PC3200 i to mnie zmylilo.

> Zartujesz czy kompletnie nie masz pojęcia ?

Wlasnie o to chodzi, ze nie mam pojecia ale to chyba nic strasznego. Jest
zapewne rowniez wiele
rzeczy o ktorych Ty nie masz pojecia ;-)

> Popraw to, zrób coś z tym !

Nie za bardzo wiem co z tym zrobic. Moj AVG zapewnia Cie tylko, ze ten mejl
jest bezpieczny
od wirusow. To chyba nic zlego?

> --
> SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200
> Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000
> EIDE: 2xWD120GB +Asus CD-S520/A4+LiteOn SOHR-5238S|HP 960c|ScanMaker4850+
> SCSI: Seagate Cheetah ST19101WC 9.1GB +Adaptec 2940UW | SBLive +4Speakers

To nawet dluzsze niz dodatek od mojego AVG wiec o co sie czepiasz ? :-D

Pzdr

---