Re: Czym przebadać UPS-a

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 12:41:59 MET

WindowsMen zapodał(a):

> Na sprzecie sprzed pieciu lat wytrzymał 8 [min] 12 [sec]... malo troche ;/ Bateria do wymiany?

Tej klasy ups nie ma podtrzymywać ileś tam godzin.
Ma za zadanie:
- 'przefiltrować' trochę napięcie
- przechodzić (przełącznik automatyczny) na baterię, przy spadkach napięcia
- pozwolić zamknąć OS po zaniku zasilania (ręcznie, lub automatycznie,
gdy jest możliwa komunikacja z komputerem przez RS232/USB/Ethernet)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)irc(dot)pl