Re: Liteon 832s qrwa

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 12:02:51 MET

Kapsel napisał(a):

> Esperanza to jedne z gorszych plyt na rynku. Oczywiscie podniosa sie krzyki
> ze nieprawda i takie tam, ale widzial ktos zeby np. z verbatima lakier
> odpadl zwijajac sie w rulonik przy nagrywaniu? Wiecie co potem mozna zrobic
> z nagrywarka??
> Do tego jeszcze 2 czy 3 inne esperanzy mi sie nie daly odczytac. Za to
> verbatima w kazdym porzadnym napedzie nagranego zawsze bezproblemowo
> odtwarzalem. Uwazam ze dorzucenie tych 30-50gr jest warte tego co nagrywam,
> nawet gdy to tylko backup.

kazda firma jest dobra do momentu kiedy nie zacznie robic totalnej
masowki ... a co do producentow plyt to nie znacza juz nic ... tylko i
wylacznie fabryki w ktorych sa produkowane plyty ... verbatimy byly
dobre ale do czasu kiedy nie zaczeli obnizac cen na maxa ... w tej
chwili zwykly verbatim cd-r to totalny shit ... placisz za niego np.
1,4zl (slim) a jest to taki sam chlam jak plyta "vobis" za 0,49zl ...
produkowane sa w najgorszych fabrykach zeby jak najwiecej zarobic na
samej marce ... bo nosniki sa totalnie do bani ...
Plyty cd-r verbatim crystal (za czasow kiedy mozna bylo je normalnie
kupic) byly OK ... ostatni raz jak kupowalem te plytki ponad pol roku
temu zauwazylem, ze tez produkuja je w shitowatych fabrykach ...
Jedyne dobre plytki jakie jeszcze mozna kupic to np. verbatim DVD-R lub
DVD-RW produkowane przez MCC (Mitsubishi Chemical Company)
Czarne dysany tez byly ok ... nawet taki Mint robi obecnie lepsze plytki
  cd-r od zwyklych verbatimow bo produkowane sa w fabrykach Sony ...

ale sprawdzales na innych napedach czy da sie je czytac ?