Re: Liteon 832s qrwa

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 10:02:34 MET

Sat, 25 Dec 2004 03:02:24 +0100, na pl.comp.pecet, yezooz napisał(a):

> jestem zalamany z powodu gowna jakie zakupilem ktore mialo byc podobno
> lepsze od najnowszych produkcji Liteon. kupilem, nagralem kilka plyt
> (esperanze + i -) i bylo ok.

Esperanza to jedne z gorszych plyt na rynku. Oczywiscie podniosa sie krzyki
ze nieprawda i takie tam, ale widzial ktos zeby np. z verbatima lakier
odpadl zwijajac sie w rulonik przy nagrywaniu? Wiecie co potem mozna zrobic
z nagrywarka??
Do tego jeszcze 2 czy 3 inne esperanzy mi sie nie daly odczytac. Za to
verbatima w kazdym porzadnym napedzie nagranego zawsze bezproblemowo
odtwarzalem. Uwazam ze dorzucenie tych 30-50gr jest warte tego co nagrywam,
nawet gdy to tylko backup.

> potem firmware do najnowszego, troche przerwy
> w wypalaniu i ... przypadkowo odkrylem ze plyty ktore nagralem po
> upgrade'dzie (tak mi sie wydaje ze od wtedy) sa nie do odczytania.

A dlaczego ugarde'owales? I skad ta aktualizacja? Moze cos zmieszales
podczas, bo nie wyglada to normalnie, jesli wczesniej dzialalo.
A przynajmniej jak juz zaktualizowales firmware, to trzebab bylo cos dla
testu nagrac, a nie od razu swoje dane wlasciwe.

> Moze ktos jest w stanie mi cos doradzic/pomoc ? Czy pozstaje raczej tylko
> serwis ?

Wydaje mi sie ze w Twoim przypadku, to najlepiej serwis.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl