Re: Liteon 832s qrwa

Autor: yezooz <uss-green_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 11:11:58 MET

Dnia Sat, 25 Dec 2004 10:54:48 +0100, KILu napisał(a):

> ...co nie zmienia faktu, że 812s nie ma żadnych problemów z ich nagraniem
> (firmware sprzed ok. dwóch miesięcy). Podobnie z O NIEBO gorszymi
> Crystalami itp. shitem.

Znajomy wypala caly czas na Esperanzach i nie mial nigdy problemow, no ale
na pewno nie jest to topowa firma...

Mam jedna TDK 8x od znajomego ale boje probowac na niej nagrywac bo
prawdopodobnie bedzie to samo.

> Zgaduje że z http://codeguys.rpc1.org/firmwares.html

Wlasnie nie, tylko oryginal z liteonit.com, ale potem kiedy juz chcialem
wrocic do VS0B to juz sciagalem z tej strony bo oryginalne nie chcialy
wejsc. Ale w tej chwili znow mam te najnowsze z liteon'a strony. Ciagle ten
sam blad.