Problem z resetującym sie kompem

Autor: .:enzo:. <enzo_at_brak.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 11:11:21 MET

 Witam,
Problem polega na okresowym samoczynnym resetowaniu
się komputera. Zestaw ma 12 miesięcy. Potrafi się kilkakrotnie
w ciągu dnia zresetować a przez następne dwa dni jest spokój.
Potem znowu sie poresetuje i z dzień spokój. W kompie jest
procesor Athlon.Podczas pracy Bios pokazuje temperaturę 54
stopni na CPU. Więc przy tym rodzaju procesora to chyba normalne.
Wymieniłem zasilacz były dwa dni spokoju i znowu pierwszy reset.
Komp nigdy nie był podkręcany , pracuje w warunkach biurowych
i na takich równiez programach.Sprawdziłem antywirusem
i adwarem- jest czysty. Nic do niego nie dokładałem,
więc wykluczakm konflikty sprzetowe. Aha, komp nie ma połączenia
z internetem. Na pokładzie Win98.

Co radzicie?

--
pozdrawiam