Re: Grafika nie hula!!!

Autor: Axel <ihatespam_at_nospam.for.me>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 12:15:54 MET

Użytkownik "Slaey" <slaey([Nie spamuj)]@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cqdmnm$m32$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wiatrak działa i karta też, wieczorem po instalacji ster do chipsetu płyty
> komp stanął na dobre. Musiałem ponownie stawiać sysytem. Po zainstalowaniu
> detonatorów do GF 2 MX w tescie DX (test modułu 3D) wyświetla mi komunikat
:
> wystąpił błąd kroku 11- tworzenie przełączanaj powierzchni podstawowej z
> jednym buforem zapasowym (back buffer) : HRESULT = 0x88760028 (nieznany
> błąd). I nadal żadna gierka nie wchodzi!!!

Jaka to płyta? Proponuję wyczyścić pozostałości po poprzednich sterownikach
(Dirver Cleaner 3 - chyba tak się to nazywa), zainstalować od podstaw
najpierw sterowniki do chipsetu płyty głównej, późnej odpowiednie detonatory
np w wersji 4x.xx. Ponadto wyłączył bym AGP fast writes i AGP sidebanding w
BIOSie. Można jeszcze spróbować wyłączyć opcję AGPx8 (AGPx4 w starszych
BIOSach). Najlepiej użyj opcji Load BIOS defaults żeby się upewinć czy karta
wogóle będzie działać poprawnie przy najwolniejszych ustawieniach. Jeszcze
jedno. Bez odpowiednich sterowników do chipsetu płyty głównej nie dziw się
że karta graficzna na AGP nie działa jak należy.