Re: Grafika nie hula!!!

Autor: Slaey <spamuj)>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 06:57:52 MET

Marek 'marcus075' Karweta wrote:
> Za oknem prószy śnieg, ja siedzę i pije herbate, a Slaey
> <slaey]@interia.pl> rzuca na pl.comp.pecet taki tekst:

> U mnie to był niedziałający wiatrak na grafice. Karta się spaliła.
> dokładnie to był nołnejm GF2MX 400 32MB.

Wiatrak działa i karta też, wieczorem po instalacji ster do chipsetu płyty
komp stanął na dobre. Musiałem ponownie stawiać sysytem. Po zainstalowaniu
detonatorów do GF 2 MX w tescie DX (test modułu 3D) wyświetla mi komunikat :
wystąpił błąd kroku 11- tworzenie przełączanaj powierzchni podstawowej z
jednym buforem zapasowym (back buffer) : HRESULT = 0x88760028 (nieznany
błąd). I nadal żadna gierka nie wchodzi!!!

POMOCY!!!!
Z góry dziękuję