Re: potrzebny wentylator w zaślepce 5,25"

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 15:28:37 MET

Sniper wrote:

> Kolejna możliwość to przykręcenie wentylatora pod dyskiem. Jest
> sporo gotowych rozwiązań. Jeśli masz pod spodem wolne miejsce,
> to taki cooler będzie OK:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9224
> Są tańsze, ale ten podobno jest cichy.

26 dBA to akurat cicho nie jest (choć prawda że inne sa z reguły jeszcze
głosniejsze). Jesli dysponuje się wolną zatoka 5 1/4" nad lub pod
dyskiem - zdecydownie polecam "samoróbkę" z dobrej jakości wentylem. Ja
np. mam zamocowanego poziomo Arctic TC przymocowanego jedną krawędzią do
ścianki zatoki opaskami zaciskowymi (takie jak do kabli). Sprawdza się
świetnie, szczególnie jesli jest uzupełniany przez wentylatory wywiewowe
z tyłu obudowy.

Pozdrawiam