Re: potrzebny wentylator w zaślepce 5,25"

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 15:05:54 MET

bezrobotny napisał:

> widział ktoś z Was na allegro lub gdzieś
> w internecie zaślepkę 5,25" z wentylatorami?

Zawsze możesz sam zmajstrować. Wystarczy wyciąć dziurę (np.
nożykiem biurowym), lekko oszlifować krawędzie drobnym papierem
ściernym, wywiercić otwory do przykręcenia wentyla i gotowe.
Możesz dorzucić też ładnego grilla. Jak się postarasz to wyjdzie
cudnie. Myślę że dobry będzie wentyl 40x40 mm (lub mniejszy).

> chcę umieścić dysk na sankach ale potrzebny jest mi jeszcze
> wentylator...

Proponuję pomyśleć jeszcze o Cooler Masterze Cooldrive:
http://tinyurl.com/563f4
To drogie zabawki, ale bardzo funkcjonalne i ładnie wyglądają.

Kolejna możliwość to przykręcenie wentylatora pod dyskiem. Jest
sporo gotowych rozwiązań. Jeśli masz pod spodem wolne miejsce,
to taki cooler będzie OK:
Są tańsze, ale ten podobno jest cichy.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/