Odp: komputronik - reflekse sfrustrowanego klienta

Autor: AdamG <fblaster_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 15:23:23 MET
Message-ID: <cq9bfd$rmb$1@news.onet.pl>

Użytkownik Dariusz Flakowski <dfl@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cq9aj7$ndv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam wszystkich. Chciałbym się z Państwem podzielić refleksją na temat
> zakupów w Komputroniku.
>Dodatkowo wydający sprzęt wpisał datę w formacie amerykańskim MM.dd.rrrr i
zabrał mi tym samym 3 misiące
gwarancji, co okazało sie później.

Chwileczkę a faktura ? Jest na niej data sprzedaży ? Jeżeli jest faktura to
niech wymieniają blankiet gwarancji!

I moja druga uwaga, otóż zwracjamy uwagę na zasady gwaranji, polecam sprzęt
z gwarancją od drzwi do drzwi i nie będzie takich problemów, choć pozostanie
kwestia, że niestety nie mamy w tym czasie naszego sprzętu.

Pozdrawiam
Received on Tue Dec 21 15:25:22 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 21 Dec 2004 - 15:51:23 MET