Re: komputronik - reflekse sfrustrowanego klienta

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 15:24:56 MET

Ja kupilem dwie rzeczy w Komputroniku i jestem bardzo zadowolony z obslugi
tego sklepu. Szybko, sprawnie i fachowo. Za pierwszym razem kupilem plyte
glowna (jakas MSI), ale nie spelniala ona moich oczekiwan, wiec zadzwonilem
do Komputronika. I powiedzialem, ze chce wymienic ja na inny model (Gigabyte
GA-7N400PRO). Konsultant powiedzial mi, ze nie ma sprawy i prosze odeslac
plyte a zamienia na inny model. I tak sie stalo. Doplacilem roznice w cenie
i wszyscy sa zadowoleni. Potem kupilem Tuner TV Herculesa. przyszedl do mnie
po 2 dniach. Zero problemow. Gdyby kazdy sklep, mial takie podejscie do
klienta, to bylo by naprawde wspaniale.

--
GA 7N400PRO | AMD XP2600+ | 512 RAM DUAL | DVD Toshiba | Elsa 22H99 22'' |