Re: Co jest istotne przy wyborze monitora LCD?

Autor: Friend <universalny_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 19:36:58 MET

> Chce sobie niedlugo sprawic taki monitor.
> Jakimi parametrami nalezy sie kierowac przy jego wyborze?
> Wiem ze istotne sa katy widzenia, ale co jeszcze?
> Monitor ma sluzyc do ogladania filmow, ich obrobki, tworzenia grafik typu
> AutoCAD, 3DStudioMax, czasem jakas gra.

Istotne jest to co się będzie robić na kompie, obecnie dwa typy:
TN - szybkie czasy reakcji(12ms) ale słabe kolory(6bitow), słabe kąty
widzenia
VA - (MVA/PVA) super kąty widzenia, dobre kolory, ale czasy rekacji nawet do
80ms(z wyjątkiem nowych modeli Eizo)

(o SIPS nie wspominam)

Albo rybki albo akwarium trzeba wybrac chyba ze ma sie duzo kasy i kupi się
Eizo 17" za 2800zł ktory jest zarowno szybki (12-16ms) jak i ma super katy i
kolory.

Do Twoich zastosowań to podpada mi w tej chwili NEC 1970 za ~2400zł 19"

GM