Re: Maty bitumiczne czy gšbka czy maty podłogowa ?

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 00:09:36 MET

wieniuszka napisał(a):

> mam przyklejone maty bitumiczne i szczerze powiedziawszy niewiele to daje.
> Wykjleilem wszystko w miare solidnie (przykleilem gdzie moglem), ale mimo to
> nie jest cicho.
> zostalo mi jeszcze tych mat - moze wykleje podwojna warstwa, ale obawiam
> sie, ze to nie pomoze.
> Moze sprobuj z gabka i tez sie podziel wrazeniami ;)

maty tłumią tylko wysokie tony,

nie wiem co Ci tam hałasuje...

wiadomo że tajfuna nie wyciszysz matami,

maty są raczej dobre dla wyciszania dysków, i zatartych wentylatorów
  bo to one najczesciej piszczą :))

wycisza się raczej u źródła, reszta to tylko drobny make up...

--
[B7] Yarii
yarii.at.wp.dot.pl