zawieszanie się komp. zwłaszcza w grach

Autor: Barbara <barwin_at_TAMTAMgazeta.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 00:07:28 MET

Witam,
Komputer syna od nowości zawiesza się, żadna gra praktycznie nie działa
(kłopoty ciągną się już pół roku).

Dwukrotnie był na gwarancyjnym przeglądzie i po cichu twierdzę, że panowie
sami się niezbyt znają.

Ostatnio wyjęli RAM (512MB) i podobno posłali do naprawy dając inny
zastępczy (równorzędny), co sytuacji w żaden sposób nie zmieniło, zawiesza
się nadal.

Poczytałam trochę grupę i np. sprawdziłam SpeedFanem:

Fan01: 3125RPM,
Fan02: 0
Fan03: 0

Temp1: 33 st.C
Temp2: 34 st.C
Temp3: 58 st.C (i tu ogienek)
HD0: 25 st.C

Vcore1: 1,66V
Vcore2: 1,31V
+3,3V: 3,17V
+5V: 4,65V
+12V: 12,80V
-12V: -7,09V
-5V: -0,98V
+5V: 4,89
Vbat: 0,00V

A płyta główna to Gigabyte GA-7VT600-P-L.

Błagam o diagnozę, czyli co panom serwisantom zasugerować, bo jak dotąd
traktują nas niepoważnie.
Serdecznie z góry dziekuję za wszelkie sugestie.

Barbara