Re: Cuda niewidy

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 21:43:28 MET

Dnia Sat, 18 Dec 2004 17:54:40 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Co powiesz na to: Konfig jak w sigu, Codegenek. Składam komuś nowego
> kompa, co mi tam, wypróbuję nowy zasilacz na swoim. Podłączam nowego
> Chieftec-a 350W i co widzę? Same zwiechy, komp wiesza się na początku
> ładowania windy, a nawet jak się załaduje to najdłużej parę minut do
> zwiechy... Z pół roku to samo, składam nowy komp komuś, mam śliczny
> nowiutki Chieftec 350 do wypróbowania. Podłączam i same zwiechy... A
> maszynka do dziś śmiga na Codegenie. Oczywiście, te Chiefteki były
> OK, w swoich nowych kompach działały i napięcia dawały też OK.
> [...]
Były już posty na tej grupie mówiące o problemach płyt ECS'a z
niektórymi zasilaczami. O ile mnie pamięć nie myli chodziło o modecoma
(a może Huntkey'a) i płytkę ECS - po podłączeniu klops - komputer nie
chciał startować. Trzeba by było w archiwum poszukać, ale dzisiaj
jestem zbyt leniwy ;) (w końcu mamy weekend).