Re: Cuda niewidy

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 17:54:40 MET

> Hej panowie, może podzielicie się jakimiś dziwnymi/śmiesznymi
> historyjkami dotyczącymi komputerów. Może mieliście jakieś śmieszne
> przygody?

Co powiesz na to: Konfig jak w sigu, Codegenek. Składam komuś nowego
kompa, co mi tam, wypróbuję nowy zasilacz na swoim. Podłączam nowego
Chieftec-a 350W i co widzę? Same zwiechy, komp wiesza się na początku
ładowania windy, a nawet jak się załaduje to najdłużej parę minut do
zwiechy... Z pół roku to samo, składam nowy komp komuś, mam śliczny
nowiutki Chieftec 350 do wypróbowania. Podłączam i same zwiechy... A
maszynka do dziś śmiga na Codegenie. Oczywiście, te Chiefteki były
OK, w swoich nowych kompach działały i napięcia dawały też OK.
To tak dla opamiętania wszystkim którzy radzą wywalić Codegena :)

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon1600+, 512MB SDR, GF4MX440, Codegen 300W***