wentylator 3 piny a 2 piny

Autor: tadeusz <zarzyna_at_o2.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 23:48:56 MET

kupiłem wentylator do zasilacza, ktory ma 3 piny, a w zasilaczu mam tylko 2
piny. nie moge go podlączyc do zasilania w płycie bo tam jest już podłączony
wentylator od procka a drugiego juz nie ma na płycie 3 pinowego ;( Zatem
musze jakoś na siłę podłączyć to pod zasilanie w zasilaczu. Ale w związku z
tym pytanie - napięcie na wentylator w zasilaczu ma 12 czy 5 V? i które piny
są ważne do uruchominia go- skrajne czy może sąsiednie?
pozdr
tad.