Re: Pada bateryjka w laptopie - kto pomoże?

Autor: BliSki. <BliSki-Wp-(NS_)-_at_spam.nie>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 23:00:38 MET

>"M. R. Lewandowski" wrote:
> IBM ThinkPad A22e, jak w temacie.

Jak w tym modelu to nie wiem, ale wymieniałem w podobnym IBMie
to była zwyczajna na (jeśli dobrze pamiętam to CR2032)
tylko jeden problem bo z kabelkami czyli bez podstawki.
Musiałem kabelki dolutować, ale juz ponad rok i działa
więc przy lutowaniu nic sie jej nie stało.
:)

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   m a i l : BliSki-Wp (a') w p (kropa) P L