Pada bateryjka w laptopie - kto pomoże?

Autor: M. R. Lewandowski <marek.lewandowski_at_poczta.fm>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 18:48:49 MET

IBM ThinkPad A22e, jak w temacie.
Serwis odpada - chcą żeby wysłać do Warszawy, a wtedy oni to... sprowadzą.
Trochę tak, jakby na stacji benzynowej mówili, że muszą wykopać kolejny szyb
naftowy. Za długo - ja na tym muszę pracować.
Ściagnąłem Hardware Maintenance Manual - jest tam WSZYSTKO, nawet z jaką
siłą dokręcać śrubki. Ale typ bateryjki (ew. zamennika) podany jest w kodzie
sprzętu IBM. Podane jest, że napięcia 2.5-3.2V, bateria litowa, taka płaska
duża pastylka (jak tabletki musujące, tylko cieńsza). W oryginale (rysunki,
bo jeszcze nie rozkręcałem) ona jest ściągnięta folią termokurczliwą, która
trzyma przewody do wtyczki.
Czy ktoś wie, jaką zastosować - albo gdzie pozyskać takie "cuś"?
ML