Re: Chlodzenie do Prescott-a

Autor: Zethon <zethon_at_o2.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 00:19:31 MET

Dnia Wed, 08 Dec 2004 14:31:14 +0100, Maciek napisał(a):

> jesli dobrze kojarze to sa one bez wentylatorow a dobry wentylator sporo
> kosztuje i ciezko jest w polsce kupic do nich ciche i wydajne wetylatory
> a ty chciales cicho i wydajnie ;-)
> tu masz potwierdzenie tego co pisalem:
> http://komputery.imro.pl/?exec=artykuly,t,,10,0

wlasnie kupilem SP-94 i wiatrak Y.S-TECH NFD 1293253 B-2A, razem wszystko
mnie kosztowalo 235zl i jestem BAAAAAAARDO zadowolony.

Powiem wiecej, mialem mozliwosc porownania dwoch produktow - najnowszy
Zalman 7700 CU odpadl w przedbiegach. Tyle samo kosztuja oba zestawy a 4-5
stopni roznicy na korzysc SP-94.

Reasumujac - na goracym prescocie po godzinie prime95 mam 52 stopnie i
wiatrak kreci sie na 50% - 1300rpm

dziki za sugestie

pozdrawiam

Pawel