Celeron D 2.26 czy 2.4

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 00:14:42 MET

Witam!!!
Po swietach mam zamiar zamienic mojego celerona 500MHz na cos lepszego.Juz
postanowilem ze bedzie to celeron D(prescot) Intela.Jest stosunkowo nie
drogi a jakos darze go (nie wiadomo czemu :)) wiekszym zaufaniem niz
Semtrona AMD.Zastanawiam sie tylko jaki procesor kupic.Celeron D o zegarze
2.26GHz kosztuje na dzien dzisiejsz 259zł a 2.4GHz 300zł.Wiecej nie moge
przeznaczyc na procka i dlatego szybsze nie wchodza w gre.Chcialem sie was
poradzic bo nie wiem czy ma sens kupowanie
  2,4GHZ.Roznica w cenie to 40zł a w szybkosci tylko 140MHZ.Czy te
tylko(aż) 140MHz to naprawde jest jakas odczuwalna roznica?
Co radzicie.Dołożyć 40zł do 2,4GHZ czy lepiej kupic 2,26GHZ i miec w
kieszeni 40zł??
Z gory dzieki za wszystkie sugestie!

--
Pozdrawiam!!!