Re: Co polecicie?

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 09:42:30 MET

Tue, 14 Dec 2004 12:41:55 +0100, na pl.comp.pecet, Mumin* napisał(a):

> Na komputroniku są Athlony 64 z płytą za poniżej 900zł ale nie mam zielonego
> pojęcia jak się sprawuje taka konfiguracja. Zresztą... górną granicą jest
> 1200zł, ale ze względu na prywatną dziurę budżetową wolałbym do niej nie
> dochodzić a napewno nie mogę przekroczyć.

No oczywiscie ze procki sa ponizej 900zl. Ale dorzuc odpowiednia plyte,
zasilacz, moze obudowe... niekiedy trzeba kupic rzeczy o ktorych sie nie
myslalo wczesniej, jakies kable, dodatkowe wentylatory... to sa koszty i
dlatego smiem sadzic ze nie jest mozliwe zlozyc kompa na athlonie 64 za
1200zl. Wiem ze masz czesc elementow, ale np. taka rzecz jak pamieci
powinna byc dobrana do procka - w tym przypadku najlepsze bylyby jakies
markowe DDR 400 - zeby synchronicznie z prockiem pracowaly.

Z drugiej strony nie napisales tez do czego kompa wykorzystujesz. Bo ja np.
siedze na athlonie 1700+ i po kupnie dobrej plyty (abit AN7) obecnie mam
cos w okolicy 2400+ a widze ze mozna wiecej... w kazdym razie taka moc mi
wystarcza. Jesli masz ograniczony budzet, to moze lepiej zlozyc cos milego
stabilnego na bartonie 2500+. Jak Ci braknie mocy, to spokojnie kreca sie
do 3200+.

No chyba ze zamierzasz w niedalekiej przyszlosci tez jakies modernizacje
przeprowadzac, to mozesz sie pokusic na athlona 64 i potem np. odpowiednie
pamieci dorzucic.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl