Re: Co polecicie?

Autor: Mumin* <gosmo67_at_pocztaWYTNIJ.onet.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 12:41:55 MET

> IMHO lepszy jest athlon 64, ale w obu przypadkach te 900zl to troche jakby
> malo...

Na komputroniku są Athlony 64 z płytą za poniżej 900zł ale nie mam zielonego
pojęcia jak się sprawuje taka konfiguracja. Zresztą... górną granicą jest
1200zł, ale ze względu na prywatną dziurę budżetową wolałbym do niej nie
dochodzić a napewno nie mogę przekroczyć.

> Co do rdzenia - jak sie umie zakladac to sie nic nie dzieje. A jak sie nie
> umie to sie kupuje w sklepie plyte + procek i mowi zeby zalozyli. Jak nie
> zaloza idz gdzie indziej.

Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Kiedyś sam składałem komputery i raczej
ostrożnie podchodziłem do tego. Problemem były wiatraki, które to padały jak
mucha a na końcu zachciało mi się super cichego... no i był cichy ;)

--
Pozdrawiam, Mumin