Re: Utrata ostrości w monitorze po kilku latach użytkowania

Autor: Rodzice Doggie'ego <w_a_g_o_w_i_e__at__o_p_._p_l>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 21:46:37 MET

Użytkownik "Paweł Cern" <name@surname.neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:cpi19q$luf$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Trafopowielacz to duży element, nieco mniejszy od pięści, z górnej
> części
> wychodzi przewód (na ogół czerwony) którego drugi koniec podpięty jest do
> bańki kineskopu. Przy tym elemencie (w zasadzie na nim) będą 2 regulacje
> (te
> PR-ki o których pisałem). Rozkręć monitor i sam zobaczysz. Podczas tej
> operacji zachowaj ostrożność, w obwodach monitora pojawiają się napięcia
> niebezpieczne dla człowieka.

Witam!

Zabrałem się do roboty, a tu już od początku kłody pod nogi :/ Okazało się,
że osłona monitora (Samsung SyncMaster 755DF) nie jest przymocowana
śrubami, tylko takimi plastykowaymi zatrzaskami, umieszczonymi od spodu
monitora (mniej więcej pod przyciskami do ustawiania parametrów obrazu). W
tej chwili spód osłony da się już odchylić, ale ciągle trzyma go coś od
góry. Góra monitora wykończona jest taką kolorową listwą, równolegle do
której idzie krawędź rozdzielająca "zdejmowalną" część obudowy, od części
"niezdejmowalnej". I na tej krawędzi coś uparcie trzyma. Są w niej również
dwa podłużne otwory, długości około 0.5 cm, ale nie mam pomysłu, co z nimi
począć ;) Jeżeli to możliwe, proszę kogoś o szybką poradę, jak zdjąć to
dziadostwo do końca.

--
Pozdrawiam,
Doggie