Re: 64 bitowy procesor- warto ?

Autor: ggs <ggs__at__konto.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 18:48:01 MET

In news:cpk9en$1k1$1@news.onet.pl,
winnetou <borntoride_usun_to@poczta.onet.pl> typed:

> tutaj masz porownanie PIV HT i AMD64 skopiowane z grupy dyskusyjnej na
> serwerze kolos.math.uni.lodz.pl:

Mhmm jest to zapewne dalece "obiektywny" text. No ale juz dobrze.
Ludzie przestancie juz tak sie przekomarzac , szczegolnie uzytkownicy AMD.
Widac to juz nie pierwszy raz , ze jak tylko padnie post z pytaniem wyboru
(wiadomo jakiego) to pierwszy wrzask natychmiast sie tyczy wieszania psa na
Intelu.
" A bo po co , mozna taniej , mozna lepiej , bardziej sie grzeje , coolery
musi miec o srednicy metra , a bo AMD ma 3 x nizszy zegar a szybszy 5 x itd
itd."
Nie zebym mial cos przeciwko AMD bo NIE mam. Ale niedlugo to juz bedziecie
po sobie osobiscie jezdzic z powodu "bo TY MASZ AMD to jestes kretyn..." i
vice versa.
Kazdy ma co ma i sadze , że kazdemu jest dobrze z tym co ma. A dzieki temu
przynajmniej ceny P4 troche spadly :o)

*
*P4 3.0E,QC-80Cu,P4C800-Dlx/Wi-Fi,1024MB/400,Sapph9600P/128bB*
*HercFortissimo GS 7.1,CT-InspireP580,LTV878-FBKMN,HyundaiIQ790*
*2x40GB+1x80GB/7200,SD-M1712/CRW-5232AS,GPS-350BB-101L*