Re: za glosny komputerek

Autor: d+ <dplus.USUN_TOo_at_tlen.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 15:34:46 MET

Użytkownik "kornik" <such666@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cpk8nh$1tv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam, mam w miare nowy komputer, ale strasznie glosny, plyta glowna abit
> nf7, grafika Sapphire radeon 9600xt 128MB, procek barton 2800+ box, dwa
> dyski twarde barraudy 160 i 80 i jedna kosteczka ramu 512mb ddr 400,
> zasilacz Chieftec HPC-360-302DF. ostatnio komputer zaczal mi przszkadzac ,
> poniewaz wiatraczki strasznie glosne sa, mam w obudowie dwa jako nawiew na
> dyski twarde i one strasznie glosna sa, ale po odlaczeniu ich komputer
> dalej jest glosny. chcialem sie dowiedziec na co powymieniac poszczegolne
> wiatraczki w kompie, czyli na procku, na grafice na plycie glownej i
> [...]

może chłodzenie wodne? widziałem, że dokupuje się moduły do chłodzenia
wszystkich elementów - nawet zasilacza,chociaż zasilacz lepiej żeby wyciągła
powietrze z kompa...
Cena zestawu wodnego jest porównywalna do tego co byś miał wydac na nowe
wentylatory na wszytskei elementy. jest też środek tymczasowy - wpuścić
kropelki oleju smarującego do łożyska wiatraka i oczyścić z kurzu - ostatnio
zrobiłem tak i mam o wiele ciszej.